هدفم ازاین کار


هم اندیشان جوان

سلام به همگی من سوگل هستم وهدفم از ساخت این وبلاگ این بود که:

من یه نوجوونم وسوالات زیادی توی ذهنم درست میشه خواستم یه دفتر درست کنم که سوالاتم رو توش بنویسم یعنی به صورت اینکه هفته ای یه سوال و اونو به دوستانم بدم تا برام بنویسن اما با خودم گفتم که این کارمشکلیه که دفتررو همه جا باخودم ببرم و این شد که تصمیم گرفتم این وب رو درست کنم که شاید بعضی از سوالات بین ماها مشترک باشه!

طریقه بحث:

به این صورت که من یه موضوعی رو عنوان می کنم وتعدادی نظر رو براش مشخص وتا اون تعدادنظرات تموم نشه سر بحث بعدی نمی ریم!

اتمام حجت:

ببینید اینجا ممکنه طبق بحث هر کس پیش نره مثلا یه نفر دوس داره بحثی که عنوان می کنه حتما اینجا درج بشه اما بدونید من اگه تعداد موضوع ها بیشتر از دوتا باشه بینشون نظرسنجی می کنیم!

توجه:

1-دوس دارم در کنار بحثامون مطالب متفرقه هم باشه(یعنی شما بدید)که وبمون کسل کننده نباشه!

2-آخر هر بحث آموزنده ترین نظر رو که نظر دهندش عضو باشه تو وب نمایش بدیم!

3-دوس دارم واقعا این سوالات رو جدی بگیریم چون واقعا مغز بعضیارو مثل من درگیر خودش کرده!

از همه اونایی که می خوان هم نوع خودشون رو کمک کنن ممنونم!



نظرات شما عزیزان:

SkY_bLuE.loxblog.com
ساعت23:12---7 آبان 1391
سلام
وب خوبیه.
به اسم آلونک لینکم کن خبرشو بده بلینکمت.


katy
ساعت10:02---13 مهر 1391
salam sogol joooon vebet kheily khoobe,dosesh daram

سپیده
ساعت21:02---24 شهريور 1391
سوگل جان سلام اره کار خوبی میکنی ولی بهتره به همه بگی که از دست همناراحت نشن چون هر کی یه ایده ای داره

milad_dep
ساعت13:36---17 مرداد 1391
salam sogol jan khobi? webloget kheily jalebe
khoshhal misham nazarateto to weblogam bebinam merC azizam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 2 مرداد 1398برچسب:,ساعت 11:51 توسط سوگل | |


Power By: LoxBlog.Com